Nowy lokal wyróżnia się nowoczesnym designem, który harmonijnie łączy designerskie elementy z przytulną atmosferą charakterystyczną dla sieci. W ofercie kawiarni znajdziemy kawę na bazie świeżo palonych ziaren z własnej palarni parzoną w ekspresach kolbowych i przelewowych. Do tego sezonowe menu, szeroki wybór kanapek, ciast, lodów czy deserów.
– Warszawa to ważny rynek dla rozwoju marki. Każda nowa lokalizacja potwierdza, że nasz model franczyzowy sprawdza się w praktyce i odpowiada na potrzeby współczesnych konsumentów. Stolica daje ogromne możliwości dotarcia do różnorodnych grup gości, tym bardziej cieszy nas, że można spróbować naszej kawy już w trzech punktach – komentuje Łukasz Kaliciński, współwłaściciel sieci the White Bear Coffee.
Franczyzobiorczyni nowego punktu podkreśla zalety współpracy z marką:
– The White Bear Coffee okazało się dobrym partnerem biznesowym. Wsparcie zespołu było kompleksowe – od podpisania umowy przez proces przygotowań aż po uruchomienie lokalu. Rozpoznawalność marki w stolicy znacznie ułatwia budowanie bazy stałych bywalców. Atmosfera w kawiarni i jakość serwowanych produktów robią na gościach doskonałe wrażenie – mówi Zuzanna Kwiecińska Papillon właścicielka kawiarni przy ul. Urugwajskiej.
Ekspansja w Warszawie wpisuje się w szersze plany rozwojowe sieci na najbliższe miesiące.
– Widzimy duży potencjał nie tylko w największych polskich miastach. Planujemy dalszy rozwój, szczególnie w lokalizacjach, gdzie mieszkańcy doceniają wysoką jakość kawy i wyjątkową atmosferę spotkań – podsumowuje Łukasz Kaliciński.
Sieć the White Bear Coffee powstała w 2019 r. w Białymstoku. Franczyza liczy obecnie 21 kawiarni, m.in. w Warszawie, Łodzi, Krakowie czy Lublinie. Na rynku działa także rzemieślnicza palarnia kawy, sklep stacjonarny i sklep internetowy marki the White Bear.