Sieć kawiarni the White Bear Coffee kontynuuje dynamiczny rozwój, otwierając swoją drugą lokalizację w Łodzi. Nowa kawiarnia przy ulicy Piotrkowskiej 118 to już 23. punkt franczyzowy w Polsce i kolejny krok w realizacji ambitnych planów ekspansji na 2025 rok.
Kawiarnia znajduje się przy jednej z najbardziej rozpoznawalnych ulic handlowych w Polsce. Lokal w charakterystycznym, kolorowym stylu oferuje szeroki wybór kaw specialty, przygotowywanych na bazie ziaren z własnej rzemieślniczej palarni w Białymstoku. W menu znajdą się również autorskie napoje sezonowe, świeże wypieki, kanapki, lody oraz desery. Ponadto goście mogą zakupić nie tylko kawę ziarnistą do domu, ale także japońską matchę, którą sieć wprowadziła do sprzedaży detalicznej w sierpniu tego roku.
– Pierwsza kawiarnia przy Traugutta przez dwa lata zbudowała wokół siebie lojalną społeczność, która docenia nie tylko jakość naszej kawy, ale także atmosferę miejsca. Piotrkowska to nowa energia – dynamiczna, pełna życia o każdej porze dnia. Jesteśmy podekscytowani możliwością tworzenia przestrzeni, która stanie się naturalnym punktem spotkań w sercu miasta – mówią Sebastian Kruszyński, franczyzobiorca prowadzący obie kawiarnie the White Bear Coffee w Łodzi.
The White Bear Coffee powstało w 2019 roku w Białymstoku. Obecnie franczyza liczy 23 lokale w całej Polsce, działające m.in.: w Warszawie, Krakowie, Lublinie, Olsztynie, Suwałkach czy Siedlcach. Sieć prowadzi również własną palarnię kawy, sklep stacjonarny oraz internetowy. Model franczyzowy skierowany jest do przedsiębiorców nie tylko dużych, ale także małych i średnich miast, oferując kompleksowe wsparcie w prowadzeniu biznesu – od projektu lokalu, przez szkolenia baristyczne, po stałe wsparcie marketingowe.
– Otwarcie drugiej kawiarni w Łodzi to dla nas symboliczny moment. Pokazuje, że nasz model nie tylko sprawdza się w różnych lokalizacjach, ale także pozwala franczyzobiorcom na rozwój i skalowanie działalności. Kiedy przedsiębiorcy decydują się na kolejny lokal, wiemy, że stworzyliśmy coś więcej niż biznes – stworzyliśmy partnerstwo oparte na wzajemnym zaufaniu i wspólnej pasji do kawy – podsumowuje Łukasz Kaliciński, współwłaściciel sieci the White Bear Coffee.