Sieć the White Bear Coffee wkrótce powiększy się o 3 kolejne kawiarnie franczyzowe. Punkty pod szyldem Miśka pojawią się w Warszawie i Krakowie. Ogromnie się cieszymy, że w naszym gronie pojawił się też pierwszy multifranczyzobiorca. Właściciele lokalu w Giżycku zdecydowali się bowiem na otwarcie drugiej kawiarni w Lublinie.
Nasza sieć rośnie w siłę, mimo że na pierwszy rzut oka sytuacja na rynku nie sprzyja nowym inwestycjom. Udowadniamy jednak, że jest zupełnie na odwrót. Silne podstawy konceptu sprawiają, że the White Bear Coffee to bezpieczny biznes, który przynosi konkretne zyski.
Obecnie intensywnie pracujemy nad rozwiązaniami, które mają na celu jeszcze szybciej rozwijać nasze lokale, zarówno te własne, jak i franczyzowe. Po pierwsze stawiamy na skuteczny marketing w internecie, który tworzy wokół każdej kawiarni silną społeczność. Dodatkowo od początku istnienia promujemy własną aplikację mobilną – obecnie 27% transakcji dokonywanych jest przy jej udziale.
Kolejna sprawa to profesjonalne szkolenia pracowników. Obejmują one wszystkie zespoły kawiarni i skupiają się nie tylko na przekazywaniu wiedzy baristycznej, ale także na obsłudze gości i kształtowaniu kompetencji miękkich.
W ramach naszej sieci działa szkoleniowiec, który pomaga wdrażać wszelkie procedury. Dodatkowo zajmuje się motywacją pracowników, podnoszeniem ich świadomości dotyczącej przypisanych zadań, wskazywaniem ścieżek rozwoju i awansu. Zależy nam na budowaniu silnych, zintegrowanych teamów, które będą czerpać satysfakcję z pracy i tworzyć najwyższe standardy. Wierzymy, że to siłą rzeczy przełoży się na zadowolenie naszych gości. Zwiększy także naszą przewagę konkurencyjną i sprawi, że zyskamy kolejnych partnerów biznesowych, którzy będą chcieli skorzystać z tego know how.