Zamykamy pierwsze półrocze 2023 dwoma otwarciami i czterema nowymi umowami franczyzowymi! Już wkrótce Miśki otworzą się w Legnicy, Łodzi, Łomży oraz Kaliszu. Wszystko wskazuje na to, że do końca 2023 na mapie Polski będziemy mieli co najmniej 15 kawiarni pod szyldem the White Bear Coffee!
Naszą koncept zyskuje na popularności, ponieważ łączy wysokiej jakości produkt z ciekawym projektem wnętrza. Dzięki temu oryginalnemu designowi, kawie specialty i świetnej obsłudze, goście nie czują się u nas jak w typowej sieciówce.
Podstawowym modelem współpracy w ramach the White Bear Coffee jest kawiarnia obsługująca zamówienia na miejscu, na wynos i w dostawie. W jej menu znajdziemy kawy klasyczne, w tym kawę przelewową z segmentu specialty, kawy mleczne, herbaty oraz lemoniady. Ofertę uzupełniają kanapki, desery i lody marki własnej, a wkrótce także świeżo wyciskane soki.
Franczyzobiorcy, którzy prowadzą już swój lokal, mogą rozszerzyć działalność o wynosowy point, okno oraz mobilną rikszę. Daje to możliwość zwiększania zysków przez cały rok lub tylko sezonowo, w okresie letnim, gdy rośnie zapotrzebowanie na lody i obsługę imprez okolicznościowych.
Nasza franczyza wyróżnia się elastycznością – każdy właściciel może odpowiadać na oczekiwania gości, które różnią się w zależności od miejsca działania. Dlatego też w miejscowościach turystycznych kładzie się większy nacisk na zimne desery, a w Krakowie w karcie oprócz standardowych propozycji znajdziemy także ofertę śniadaniową. Jesteśmy otwarci na tego typu inicjatywy, ponieważ wiemy, że franczyzobiorcy najlepiej orientują się w potrzebach lokalnego rynku i będą w stanie zagospodarować różne nisze.
The White Bear Coffee powstało w 2019 r. w Białymstoku. Obecnie franczyza liczy 11 kawiarni w całej Polsce, m.in. w Warszawie, Krakowie, Lublinie czy Suwałkach. Prowadzimy także palarnię kawy i sklep stacjonarny i sklep internetowy.