Wraz z nadejściem wiosny do menu kawiarni ponownie zawitały lody – w nieco innej odsłonie. Ulepszona receptura, jeszcze więcej pysznych smaków, naturalne składniki. Zimne desery marki the White Bear Ice Cream urzekają kremową konsystencją i zachwycają jakością. W sezonie letnim cieszą się więc dużą popularnością wśród odwiedzających gości i są ważnym elementem oferty sieci.
The White Bear Ice Cream to nasza submarka, którą stworzyliśmy w 2021 roku. Wtedy też lody trafiły do oferty kawiarni stacjonarnych, ale nie tylko. Wraz z rozszerzeniem menu uruchomiliśmy bowiem sezonowy punkt lodowo-kawowy przy ul. Kilińskiego oraz lodową rikszę przy ul. Zachodniej w Białymstoku.
Lody spotkały się z bardzo ciepłym przyjęciem ze strony mieszkańców miasta. Dla nas była to natomiast szansa na przetestowanie mobilnych i stacjonarnych punktów, działających wyłącznie w cieplejszych miesiącach roku. Przyciągająca oko, utrzymana w pastelowych kolorach identyfikacja wizualna, a także oferta skierowana zarówno do dorosłych, jak i dzieci, sprawiły, że oba formaty cieszyły się dużą popularnością.
W tym sezonie lody the White Bear Ice Cream znalazły się już we wszystkich kawiarniach – własnych oraz franczyzowych. Serwowane są zarówno jako samodzielne desery – w wafelkach lub kubeczkach, jak i jako dodatek do naszych letnich kaw.
Obecnie, potencjalni partnerzy naszej sieci zainteresowani marką lodową, mogą otworzyć sezonowy punkt nastawiony na sprzedaż zimnych deserów. Do wyboru mają rikszę lub działalność stacjonarną z okienka. W tym drugim przypadku ciekawym rozwiązaniem jest włączenie do menu także kawy. Koszty inwestycji są oczywiście niższe niż przy kawiarni. Lodziarnia the White Bear Ice Cream to więc dobry pomysł na biznes dodatkowy.