„Od idei do biznesu – w drodze do specialty” – tak brzmiał temat przewodni panelu dyskusyjnego, w którym wziął udział Łukasz Kaliciński, współwłaściciel sieci kawiarni the White Bear Coffee podczas Sweet & Coffee Forum 2024. Konferencja organizowana przez Brog B2B, wydawcę m.in. czasopisma „Nowości Gastronomiczne”, jest największym tego typu wydarzeniem skierowanym do branży kawiarni, cukierni, lodziarni i piekarnio-kawiarni w Polsce.
Podczas debaty Łukasz Kaliciński dzielił się doświadczeniem franczyzowym z zakresu wprowadzania na rynek i efektywnej sprzedaży ziaren z segmentu specialty coffee. The White Bear Coffee zostało przedstawione jako przykład jednego z niewielu polskich konceptów skalowalnych do poziomu sieci, pracujących na tej jakości kawie. W swoim wystąpieniu współwłaściciel tWBC podkreślił także rolę rzemieślniczej palarni the White Bear, która zaopatruje wszystkie lokale pod szyldem Miśka, prowadząc przy tym samodzielną sprzedaż stacjonarną i online.
W panelu, poza przedstawicielem the White Bear Coffee, głos zabrali także: Kamila Adamiec, Projekt Nano i Projekt Rano, Agnieszka Bukowska, autorka książek m.in. Coffee Spots Polska, Caroline Radziszewska Vice President, Batida oraz Konrad Zielonka właściciel kawiarni El Cafetero. Moderatorką dyskusji była Anna Oleksak, Coca-Cola HBC Capabilities Lead – Coffee.
VII Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni I Piekarnio-Cukierni SWEETS & COFFEE FORUM® 2024 odbyło się 27 maja 2024 r. w ARCHE HOTEL KRAKOWSKA w Warszawie. W wydarzeniu wzięło udział ponad 250 uczestników. Konferencji towarzyszył networking, biznesowy speed dating oraz konkurs SWEETS & COFFEE AWARDS.